piątek, 5 czerwca 2015

O tym jak spędzić długi weekend by był udany :D

4-7 czerwiec czyli długi weekend uważam za rozpoczęty ;)

Już od kilku dni zastanawiałam się jak zaplanowac weekend żeby odpocząć i spędzić go owocnie. Przesiedzieć w domu tak piękną pogodę byłoby grzechem :)
Dlatego wraz z przyjaciólmi zgraliśmy się i spędziliśmy cały czwartek nad jeziorkiem. 
Opalanko, grill i kto odważniejszy nawet wszedł do jeziora ;)
Pogoda dopisała znakomicie czego efektem są nasze opalone ciałka :)
Wieczorkiem nie było odpoczynku do 23 godziny bawiliśmy się w tym samym gronie w wesołym miasteczku:)
Taki skok w szalone dziećiństwo to świetna odskocznia od życia codzinennego :)

Dziś troszkę spokojniej wieć pewnie kawka ze znajomymi a już jutro rano wybieramy się do PARYŻA ! :)
Będzie to moja druga wycieczka w to piękne miejsce dlatego myślę, że odkryję miasto z innej strony i zobaczę jeszcze coś nowego ;)

Jedziemy do "Światowej Stolicy Mody" więc  pozostaje jedna kwestia ....
w co mam się ubrać ;) 

W tym roku jakoś tak się składa że wracamy do miejsc, w których już byliśmy. 
Poraz kolejny tygodniowy urlop spędziliśmy w Grecji (poprzednio Zakynthos tym razem Kreta) no i znowu wracamy do Paryża ale tym razem w nieco odmienionym składzie :)
W "pakiecie familijnym" <3  ewentualnie w "dwupaku" 

Będzie to na pewno wycieczka spokojniejsza i wolniejsza przez wgląd na to, że przyjaciółka zabiera maleńką córeczkę no i moja pewnie da mi w brzuszku popalić :)
Więc na moim świeżutkim blogu niebawem recenzja z urlopowania w "odmiennym stanie" )

Póki co zostawiam garśc foteczek z wczorajszego dnia, oraz kosmetyków jakich użyłam do ochrony przed słoneczkiem :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz