wtorek, 28 kwietnia 2015

Essie ... a Wy jaką markę lubicie najbardziej czyli coś o lakierach do paznokci ;)

Przygodę z essie zaczęłam dwa lata temu.
Pierwsze lakiery dostałam w prezencie, na tyle mi się spodobały, że zaczęłam kupowac następne az w pewnym momencie było ich ponad 20! Pewnie niejedna z Was ma sporo więcej ale dla mnie to i tak zawrotna ilość.
Dodając fakt, że w kolekcji znalazły się jeszcze takie lakiery jak Golden Rose, miss sportyczy essence to uzbierały się 3 wypełnione po brzegi kosmetyczki ;)
Wraz z przeprowadzką postanowiłam uporządkować wszystkie rzeczy z kosmetykami włącznie dlatego większą część spakowałam mamie.
Zostawiłam ulubione i najczęściej używane.
Essie lubię za trwałość i dobre krycie. Czesto maluję tylko jedną warstwę i jest ok.

A Wy jakie lubicie kolorym marki najbardziej?
Wklejam kilka fotek z dzisiejszych "malunków", w których postawiłam blady róż ( nr 802, OFF THE SHOULDER) i drobinki złota (nr 3033, SUMMIT OF STYLE)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz