niedziela, 26 kwietnia 2015

początki zawsze są najtrudniejsze :)


Mój blog...

Stało się, nadszedł czas kiedy zrezygnowałam z pracy na rzecz maleństwa...
Póki co jeszcze w brzuszku ale podjęłam decyzję, że zostaje w domu....
Za nami 19tygodni więc przed nami jeszcze sporo.
Blog powstał z ciekawości ale i chęci podglądania innych kobiet, matek w tym jak radzą sobie ze swoimi pociechami, trudami dnia codziennego itp.
Chciałabym śledzić recenzję zabawek, akcesoriów i kosmetyków dla maluszków, dzielić się swoimi opiniami i doświadczeniami.
Jestem kobietą dlatego interesuje mnie również moda, nowe trendy, kosmetyki.
Kocham podróże dlatego chętnie czytam opinie na temat danych miejsc.

Jestem kobietą aktywną dlatego na moim blogu często można będzie oglądać fotki ze spacerów, wyjazdów i wycieczek...

Jak to mówią "początki zawsze są najtrudniejsze" zobaczymy co z tego blogowania wyjdzie za jakiś czas... Póki co mam zapał :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz