czwartek, 18 sierpnia 2016

Pin up ... jak powstało coś z niczego

Od czego się zaczęło?


Ano od tego, że będąc w ciąży i przeglądając różne blogi, fora, instagramowe profile bardzo podobały mi się stylizacje małych dziewczynek z opaskami pin up.
Sama lubię nosić opaski i chciałam aby moja córka takie miała dlatego zaczęłam zamawiać.
Z czasem uzbierała się ładna kolekcja jednak koszt takiej opaski trochę hamował mnie w zamawianiu kolejnych.
Przedział cenowy od 25-40zł to trochę sporo dlatego zaczęłam kombinować i zamówiłam pierwsze materiały.
We wszystkim oczywiście pomogła mi mama, ba to spod jej rąk wyszły pierwsze dzieła!
W ten sposób miałam za mniejsze pieniążki coś co naprawdę mi się podobało a i satysfakcja niezła z takiego rękodzieła :)
Pszczele opaski oraz te, kilka sztuk które udało się jeszcze uszyć z materiałów przywiozłam do de wystawiłam na sprzedaż.
 Ku mojemu zdziwieniu rozeszły się jak przysłowiowe świeże bułeczki dlatego pociągnęłam temat dalej.
Dziś jest to dla mnie niezła frajda i kombinuje już zestawy na jesień tj. czapki, kominy i apaszki.
Jest trochę więcej pracy niż przy opasce ale na urlopie uśmiechnę się znów do mamy i myślę, że wyjdzie z tego coś fajnego. Ba myślę o długofalowej współpracy z moją zdolną mamą ;)

Od wczoraj mam prototypowe zestawy dla mamy i córki :)
Koleżanka zapytała o taki zestaw z myślą o sesji zdjęciowej no i dzięki temu powstało kolejnych kilka sztuk w ofercie :)

Dla mnie jest to niezła frajda, tym bardziej kiedy dziewczyny mi piszą, że są świetne, pytają o kolejne wzory i podsyła zdjęcia małych księżniczek w opaskach :)
Daje mi to wszystko niezłą satysfakcję dlatego ostatnio niemalże każdy dzień zaczynam od przeglądu ofert nowych materiałów i wzorów.

Będąc w domu z dzieckiem mam alternatywę od garnków, sprzątania i pieluch a, że daje mi to satysfakcję to myślę, że będę się w tym temacie rozwijała ;)
Ja tu pisze post a pszczoła się obudziła dlatego zostawiam kilka fotek i uciekam ;)

Jesteśmy też na instagramie :
https://www.instagram.com/mama_i_maja/

i  na facebooku:
https://www.facebook.com/Hand-made-opaski-166206470453933/?fref=ts
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz