wtorek, 9 sierpnia 2016

       Mama z córką na wakacjach 


opaska produkcja własna :)



Tak wyszło, że w tym roku urlop mamy dopiero we wrześniu dlatego w lipcu zdecydowałam się na samodzielny wyjazd z córką.
Trochę przykro nam było zostawiać tatę ale we wrześniu nadgonimy wspólnym trzytygodniowym urlopem.
Zdecydowaliśmy się na Międzyzdroje. Zwerbowałam rodziców więc w zastępstwie za tatę Maja miała dziadków ;)
Nie zależało mi specjalnie na konkretnej miejscowości i atrakcjach, chodziło bardziej o to aby pszczoła zmieniła trochę klimat a i mi przyznam szczerze potrzebna była odskocznia od domu, obowiązków i od męża bo czasem lubię za Nim potęsknić ;)

Podstawowe pytanie czy można odpocząć na urlopie z "dziewięciomiesięczniakiem"?
Można!


Takową wycieczkę po prostu należy sobie zaplanować i przede wszystkim nastawić się na relaks i bez stresu spakować, pojechać i już! Brzmi zbyt pięknie?
Bo tak jest!
90% drogi tj ok 340km pszczoła spała, udało nam się dojechać bez korków więc i w świetnych humorach.
Reakcja pszczoły na morze i szum fal była bezcenna! Niczym nie można jej było na kocyku zainteresować bo wsłuchiwała i wpatrywała się w morze. Na spacerach rozglądała się i zaczepiała emerytów. Generalnie mogłam przy niej odpocząć, poleżeć na plaży, pospacerować i o dziwo nie wyciągałam jej z wózka. Stwierdzam, że pszczoła to idealny partner do wycieczek :)
Bardzo ładnie i długo spała podczas wyjazdu, jadła praktycznie wszystko ze sporym apetytem bez grymaszenia więc śmię twierdzić, że zmiana miejsca i klimatu bardzo jej sprzyjała.
Myślę, że najlepszym prezentem jaki mogłam jej sprawić był ten wyjazd.
Maja chłonęła wszystko!
Szczerze to jakoś specjalnie się nie bałam i nie nastawiałam negatywnie do wyjazdu z takim maluszkiem ale wiem, że sporo mam ma obawy i zastanawia się czy urlop i wyjazdy z małym dzieckiem mają sens...
Ja twierdzę, że mają!
Dzieci wbrew pozorom bardzo szybko się aklimatyzują a spokój i relaks rodziców udzielają im się.

Dlatego jeśli jakaś mama gdzieś tam jest i zastanawia się nad takim lub podobnym wyjazdem jedyne co mogę powiedzieć to "pakuj się kobieto i jedź dopóki masz okazję" !!!!

:)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz