wtorek, 8 września 2015

Pamiątka z okresu ciąży

                                                Zatrzymać czas w kadrze..



Planując powiększenie rodziny miałam jasno określone wzorce wiedziałam jak chcę aby wyglądała i przebiegała ciąża, myślałam, że wszystko będę miała poukładane, zaplanowane jednak mój "rysopis" odbiegł nieco od rzeczywistego. 
Jedyne co poszło w 100% zgodnie z planem to to, że oboje z Radkiem chcieliśmy córcie no i się udało :)
Kiedy koleżanki chodziły z brzuszkami dziwiłam się, że nie mają tego czy tamtego, że coś robią wg mnie za wcześnie lub zbyt późno, że coś zrobiłabym inaczej a coś innego z kolei chętnie podpatrzyła i skopiowała ;)
Rzeczywistość okazała się zupełnie inna.
Wiedziałam również na pewno, że chciałabym mieć pamiątkę z okresu ciąży  w postaci pięknej sesji zdjęciowej. 
No i umówiłam się do wymarzonej fotografki w pl... Cena wg mnie z kosmosu ale i fotografie jakie robiła "nieziemsko" mi się podobały. 
Do sesji nie doszło ponieważ mieliśmy problem z urlopem... 
Umówiłam się z kolejną fotografką na miejscu w Karlsruhe jednak i tym razem się nie udało. 
Pomyślałam więc... chyba tak miało być. Przy okazji jakiegoś wyjścia mąż mi zrobił kilka fotek, które musiały wystarczyć .
Jednak o ile życie okaże się przewrotne to przed samą porodówka może uda się zrobić sesję... ale póki co więcej nie powiem, bo nie wiadomo co z tego wyjdzie ;)

Tak czy inaczej rzeczywistość często płata nam figle i nie zawsze można i da się wszystko zaplanować. Teraz się tym nie przejmuję... Być może kilka rzeczy zrobiłabym inaczej ale szkoda mi czasu na rozpamiętywanie i przejmowanie się czymś mało istotnym. 


Pomału dociera do mnie myśl, że lada moment zostanę mamą... 
Pojawi się istotka w pełni ode mnie zależna, za którą będę czuła się odpowiedzialna pewnie jeszcze długo po skończeniu 18stki ;)
Wszystko już na Nią czeka począwszy od  zabawek i ubranek kończąc na rodzicach, dziadkach i przyjaciołach :)

Póki co uciekam do książek bo za dwa tygodnie mam egzamin i zdaje certyfikat. 
Zostawiam kilka fotek z 3minutowej  sesji domowej ;)

zapraszam na instagram :)
http://websta.me/p/1053738827237645555_1410850598








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz