piątek, 28 sierpnia 2015

kosmetyczno - kulinarne odkrycie ostatnich tygodni

"Multi - produkt"




Olej kokosowy

Dla mnie odkrycie kosmetyczne i hit ostatnich miesięcy.
Stosuję w celach kulinarnych oraz jako wszechstronny kosmetyk. 
Im dłużej mam go w domu tym więcej zastosowań potrafię odnaleźć. 
Stosuję codziennie jako balsam do ciała, środek do demakijażu, maska do włosów, 
dodatek do kąpieli. 
Ostatnio koleżanka podsunęła mi kolejną możliwość zastosowania i wraz z kawą tworzą świetny peeling.
W kuchni stosuje jako dodatek do zup, sosów i wypieków. 
Zapach w 100% mi odpowiada  więc tym częściej po niego sięgam. 
Jak dla mnie odkrycie roku, tym bardziej, że 100% naturalne.
Przeszukując informację w sieci trafiłam również na wątek o zastosowaniu oleju kokosowego w pielęgnacji skóry dziecka. 
Temat jak wiadomo jest mi szczególnie w ostatnim czasie bliski dlatego tym chętniej zagłębiłam się w lekturę i faktycznie olej kokosowy jest podobno świetnym naturalnym środkiem pielęgnacyjnym dla bardzo delikatnej i wrażliwej skóry maluszka. 
Dlatego po napisaniu tego postu złożę zamówienie aby w najbliższym czasie nie zabrakło go w naszym domu ;)
zapraszam do zaglądania na nasz instagram ;)









3 komentarze:

  1. Bardzo lubię smarować brzuch tym olejem
    świetnie także sprawdza się w przypadku ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej kokosowy! Zarówno w kuchni, jak i na własnym ciele :) Zazwyczaj dodaje go do różnego rodzaju maseczek by polepszył ich konsystencje.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń