wtorek, 4 sierpnia 2015

Pojazd idealny.... czy aby na pewno? Sprawdzimy za kilka tygodni.


BEBETTO HOLLAND 195


Dłuższy czas szukaliśmy odpowiedniego wózka dla naszego dziecka. 
Przeglądając zdjęcia zamieszczone w internecie jeśli mam być szczera załamywały mnie. 
Nic nam się szczególnie nie podobało. 
Odłożyliśmy temat aż przypadkiem trafiliśmy na stokke :) Spodobał mi się bardzo. 
Pojechaliśmy do najbliższego sklepu i przy "bliższym poznaniu" stracił w naszych oczach. 
Wydał mi się plastikowy i ciężko mi było sobie wyobrazić jak zachowałby się na trudnej nawierzchni. 

Będąc w pl jadąc do sklepu jedynie rozejrzeć się okazało się, że wróciliśmy do domu z wózkiem :)

Bebetto Holland model 195
spełnił nasze oczekiwania. 
Kolory, które sobie pierwotnie założyłam czyli szarość przełamana bielą oraz stosunkowo nieduża waga. Wózek jest bardzo zwrotny i łatwo się prowadzi. Do zestawu 2w1 dokupiliśmy z tej serii fotelik do auta więc jesteśmy przygotowani na odbiór maleństwa :)
Poniżej kilka fotek wózka w tle z "pomału tworzącym się pokoikiem" Hany, Mai, Adeli ewentualnie Joanny ponieważ imienia wciąż....brak.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz